dwell

will_barras_06

Jag är nog bara jävligt rädd.
Inte för döden.
För livet.
För vilka dilemman man ställs inför.
Jag lärde mig aldrig att ta konsekvenserna.
Jag visste att dom skulle komma.
Jag kunde förbereda mig i dagar, i veckor.
Ändå är man aldrig riktigt redo när dom kommer.

Imorgon åker jag till oslo.

#Bilden.
Ingen aning vad titeln kan vara på just den här tavlan.
Den är hursomhelt målad utav Will Barras, en konstnär som
jag helt på slump råkade komma över. Det var när jag
googlade några konstnärer vars verk jag hade sett i en Tv-spelstidning.
Jag hittade då denne Will Barras och föll direkt för hans verk.
Detta var säkert 4 år sedan.

http://willbarras.com/
http://www.booooooom.com/2009/01/16/will-barras/

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

